Välinehuollon ammatilliset koulutuspäivät 25.-26.4.2024 Helsingissä

Välinehuollon ammatilliset koulutuspäivät järjestetään 25.-26.4.2024 Helsingissä.

Perinteiset koulutuspäivät keräävät yhteen valtakunnallisesti suuren joukon välinehuoltajia ja välinehuoltotyötä tekeviä hygienia-alan ammattilaisia – tänä vuonna Helsinkiin. Koulutuspäivät tarjoavat samalla hyvän verkostoitumismahdollisuuden muiden välinehuoltoalan ammattilaisten ja toimijoiden kanssa.

Koulutuspäiville ilmoittaudutaan 10.4.2024 mennessä. Osallistujat varaavat itse majoituksensa. Huoneita voi varata esimerkiksi Hotel Arthurista osoitteesta:

Koulutuspäivien paikka: Hotel Arthur, Vuorikatu 19, 00100 Helsinki.

Koulutuspäivien ohjelma

Ilmoittautuminen koulutuspäiville

Koulutuspäiville ilmoittaudutaan kätevästi NetTicket.fi-palvelussa. Palvelu mahdollistaa työnantajalle paperi- ja verkkolaskutuksen, joten osallistumista ei tarvitse maksaa ilmoittautuessa.

Ilmoittautuminen on sitova eikä sitä voi perua, mutta osallistujan nimen voi muuttaa ilmoittamalla siitä osoitteeseen info@valinehuoltajayhdistys.fi.

Ilmoittautumisen yhteydessä tulee ilmoittaa ruoka-aineallergioista ja ruokavalioista.

Jos tarvitset apua ilmoittautumiseen, ole yhteydessä NetTicket.fi:n puhelinpalveluun.

Koulutuspäivien osallistumismaksut

Osallistumismaksut ovat esillä NetTicket-palvelussa

Saapuminen

Hotel Arthur sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa aivan päärautatieaseman kupeessa osoitteessa Vuorikatu 19, 00100 Helsinki (osoitelinkki avautuu uuteen ikkunaan).

Hotellilla ei ole omaa paikoitusta. Suosittelemme pysäköintiin hotellin vieressä sijaitsevaa P-Kluuvi -pysäköintihallia (linkki avautuu uuteen ikkunaan).

Ilmoittautuminen näytteilleasettajaksi

Ilmoittaudu mukaan näytteilleasettajaksi koulutuspäiville. Ilmoittautumislomakkeelle pääset tästä.