Kutsu Suomen Välinehuoltajayhdistys ry:n vuosikokoukseen ja syyskokoukseen 2023

13.8.2023

Tervetuloa Suomen Välinehuoltajayhdistys ry:n vuosikokoukseen ja syyskokoukseen 2023. Kokouksissa käsitellään sääntömääräiset asiat ja syyskokouksen lisäkohtana päätetään yhdistyksen toimintasääntöjen muutoksesta. Kokouksen dokumentit tulevat saataville ennen kokousta jäsensivuille ja osallistumislinkki kokouksiin lähetetään sähköpostitse viimeistään paria tuntia ennen vuosikokouksen alkua.

Kokoukset pidetään 17.9.2023 klo 12.00 sähköisesti ja niihin tulee ilmoittautua etukäteen osoitteessa www.valinehuoltajayhdistys.fi/respa olevan ohjeen mukaan.

Ennakkoilmoittautuminen vaaditaan, jotta sääntömääräiseen kokoukseen osallistuvien jäsenyys voidaan todentaa. Syyskokous aloitetaan välittömästi, kun puheenjohtaja on päättänyt vuosikokouksen.

Tämä kokouskutsu on lähetetty yhdistyksen jäsenille 13.8.2023.

Lämpimästi tervetuloa!

Suomen Välinehuoltajayhdistys ry